Shifa Shaikh   (Shifa shaikh)
1.8k Followers · 25 Following

Joined 4 February 2017


Joined 4 February 2017
26 JAN AT 19:25

Nahi hai hasrat ab iss dil mein koi
Ke jiss chehre ki hasrat aakhri saans tak ki ab wo chehra hi nahi.

-


15 MAR 2021 AT 21:52

چلوں تو کہاں تک چلوں
آزماںٔی جاؤں تو کہاں تک آزماںٔی جاؤں
کوںٔی ایک حدطۓکردےیارب
اس سے پہلےکےحوصلہ ہارجاؤں۔

Chalun toh kahan tak chalun
Aazmai jaon toh kahan tak aazmai jaon
Koi ek hadh tay kar de ya rab
Iss se pehle ke hausla haar jaon.

-


13 MAR 2021 AT 23:36

زندگی تو کب اورکیسے بےوفانکلی
روح بن کے جسم میں رہی اور دغا دے گیٔ۔

Zindagi tu kab aur kaise bewafa nikli
Rooh ban ke jism mein rahi aur dagha de gai.

-


12 MAR 2021 AT 23:03

Na roko, na toko mein ek fiza hoon na therna hai mujhe
Na hi jakdo meri udan ko zanjeeron mein
Kyun ki hosh mein aai hoon abhi girne do sambhalna hai mujhe.

-


12 MAR 2021 AT 22:43

ضروری نہیں ہے کے محبت کی ہر منزل کانام نکاح ہی ہوں
بس کچھ منزلیں ایسی ہوتی ہے جوبےنام ہوتی ہے۔

Zaroori nahi hai ke Mohabbat ki har manzil ka naam nikah hi ho
Bas kuch manzilein aisi hoti hai jo be naam hoti hai.

-


11 MAR 2021 AT 0:53

ہمیں تو پوری کاںٔنات پسندہے یارب،
بس توکوںٔی ایک ایسا بتادے جو ہمیں چاہے۔

Hume toh puri kayenaat pasand hai ya rab,
Bas tu koi ek aisa bata de jo hume chahe.

-


10 MAR 2021 AT 23:55

مصروفیت توبس ایک بہاناہے
اصل حقیقت تویہ ہے
کے آپ کوہم سےدورجاناہے۔

Masroofiyat toh bas ek bahana hai
Asal haqeeqat toh ye hai
ke aap ko hum se door jana hai.

-


8 MAR 2021 AT 0:02

تیرامجھے یادکرنابھی، کیایادکرناہے
جوتومجھے مصروفیت میں بھول جاتاہے
اور فارغ وقت میں بات کرنےکےبہانےتلاش کرتاہے۔

Tera mujhe yaad karna bhi, kya yaad karna hai
Jo tu mujhe masroofiyat mein bhool jata hai
Aur farigh waqt mein baat karne ke bahane talash karta hai.

-


5 MAR 2021 AT 0:30


ناٹھکرامجھے تو اتنا
کے خودکی ہی نظروں میں گرجاؤں
سمیٹوں میں خودکواتنا
کے خودی کے ہاتھوں بکھرجاؤں۔

Na thukra mujhe tu itna
Ke khud ki hi nazron mein gir jaon
Sametun mein khud ko itna
Ke khudi ke haton bikhar jaon.

-


19 DEC 2020 AT 16:03

کبھی ہم بھی کسی سے ٹکراۓتھے
وہ وقت بھی کیا حسین تھا
جو پیروں سے زمین تو لےہی گیا
ساتھ ہی ساتھ سرسے آسمان بھی اڑالےگیا۔



Kabhi hum bhi Kisi se takraye the
Wo waqt bhi kya haseen tha
Jo pairon se zameen toh le hi gaya
Sath hi sath sir se aasmaan bhi uda le gaya.

-


Fetching Shifa Shaikh Quotes