Sb7 Academy   (Mr_H.K BEHERA)
3.1k Followers · 4.5k Following

Joined 17 March 2019


Joined 17 March 2019
13 APR AT 6:53

ଜୀବନର ପ୍ରତିଟି ମୁହୁର୍ତ୍ତରେ ପରିବର୍ତ୍ତନର ସୁଯୋଗ ଥାଏ I ସମୟ ସହ ତାଳ ଦେଇ ଚାଲିବା ତଥା ନିଜକୁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ହିଁ ଜୀବନ ।

-


10 APR AT 5:57

ନିଜର ପ୍ରତ୍ୟେକ ବଚନକୁ ଏମିତି ମଧୁର କରି ଗଢି ତୋଳନ୍ତୁ, ଯେମିତି ସମସ୍ତେ ଆପଣଙ୍କ ବଚନରେ ବାଃ ବାଃ ପ୍ରକାଶିତ କରିବେ ।

-


9 APR AT 7:41

ଆପଣଙ୍କ ପଛରେ Criticize କରୁଥିବା ଲୋକ ସବୁବେଳେ ଆପଣଙ୍କ ପଛରେ ହିଁ ରହିଥିବେ ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେ ମଧ୍ୟ ସେମାନେ ଆଗକୁ କେବେ Increase କରିପାରିବେ ନାହିଁ ।

-


8 APR AT 19:33

ସବୁ ଆଘାତର ପ୍ରତିଶୋଧ ନେବେ ନାହିଁ କାରଣ ଭଗବାନ ବୋଲି କିଛି ଅଦୃଶ୍ୟ ଶକ୍ତି ଅଛି, ତାଙ୍କ ଉପରେ ଭରସା କରି ଛାଡ଼ି ଦିଅନ୍ତୁ ସେ ହିସାବ ଠିକ୍ ନେବେ ।

-


8 APR AT 19:01

ପୂର୍ବାଭାଷ ଆଉ ବର୍ତ୍ତମାନ ସ୍ଥିତି
ହୃଦେ ନ ଭାବି ନ ଚିନ୍ତି,
କୌଣସି କାର୍ଯ୍ୟରେ ହସ୍ତକ୍ଷେପ କଲେ
ହୋଇପାରେ ଆତ୍ମଘାତୀ ।

-


12 DEC 2023 AT 18:47

जिस बात से डर लगता हो, उस क्षेत्र में अपना ज्ञान बढ़ाना आरंभ कर दीजिए. डर अपने आप भाग जाएगा, क्योंकि डर सदैव अज्ञानता से ही उपजता है.

-


12 OCT 2023 AT 7:19

भविष्य का भय सदैव केवल उनके लिए सताता है जो वर्तमान में भी संतुष्ट नहीं।
जिस व्यक्ति को वर्तमान में संतुष्ट रहना आ गया फिर ऐसा कोई दूसरा कारण ही नहीं कि उसे भविष्य की चिंता करनी पड़े।

-


3 JUL 2023 AT 14:46

गुरु ब्रह्मा, गुरु विष्णु, गुरु देवो महेश्वरा। गुरु साक्षात् परब्रह्मा, तस्मै श्री गुरुवे नमः।🙏

गुरु पूर्णिमा की हार्दिक शुभकामनाएं! आपके ज्ञान और मार्गदर्शन से जीवन प्रकाशमान हो।

-


20 JUN 2023 AT 8:36

ପବିତ୍ର ରଥଯାତ୍ରା ଅବସରରେ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ହାର୍ଦ୍ଦିକ ଅଭିନନ୍ଦନ ଓ ଶୁଭେଚ୍ଛା। ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ ଅପାର କରୁଣାରୁ ସମସ୍ତଙ୍କ ଜୀବନ ସୁଖ, ସମୃଦ୍ଧିରେ ଭରିଯାଉ l ଏହା ହିଁ Sb7 Academy ମୋର କାମନା ||

-


1 MAY 2023 AT 11:35

कोई भी मनुष्य किस बात को किस प्रकार से समझता है,यह उसकी मानसिकता तय करती है।
कोई दूसरों की थाली में से भी छीन कर खाने में अपनी शान समझता है तो कोई अपनी थाली में से दूसरों को निवाले खिला कर संतुष्ट होता है।
सारा खेल संस्कारों,समझ और मानसिकता का ही तो है।
लेकिन एक बात तो तयशुदा है कि छीन कर खाने वालों का कभी पेट नहीं भरता और बाँट कर खाने वाले कभी भी भूखे नहीं रहते।

-


Fetching Sb7 Academy Quotes