Satya Bunty   (Poetica@Satya'ସ)
158 Followers · 122 Following

read more
Joined 15 December 2017


read more
Joined 15 December 2017
16 FEB 2021 AT 21:59

ଆଜି ସରସ୍ଵତୀ ପୂଜା। ମନେ ପଡେ ସରସ୍ଵତୀ ପୂଜା ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ସପ୍ତାହ ଆଗରୁ ସ୍କୁଲରେ ସଭା ହୁଏ। ପୂଜା ଚାନ୍ଦା ଆଦାୟ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ଭୋଜି ଭାତର ପସରା । ଟିକେ ପରିବା ରେଟ କମ୍ ଥାଏ ତେଣୁ ସରସ୍ଵତୀ ପୂଜାରେ ଭୋଜି ତ ନିଶ୍ଚୟ। ସ୍କୁଲରେ ରାତି ସାରା ରହି ରଙ୍ଗୀନ ଝାଲେରୀ ସଜେଇବାକୁ ବହୁତ୍ ଭଲ ଲାଗେ। ଆଉ ରାତି ଅଧରୁ ସେ ଡାକ୍ତର ବାବୁଙ୍କ ବାଡିରୁ ଫୁଲ ଚୋରି କରିବା ଗୋଟେ ସାହସିକ ପଦକ୍ଷେପ ପରି ଲାଗୁଥିଲା। ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି ନଦେଇ ଖାଇଲେ ଗୋଟେ ବଡ଼ ପାପ । ନୂଆ ଡ୍ରେସ୍ ତା ସହ ମନକୁ ଭଲ ଲାଗୁଥିବା ଝିଅକୁ ଆଜି ରଙ୍ଗୀନ ଚୁଡିଦାର୍ ରେ ଏ ଆଖି ଦେଖିବ ବୋଲି ମନ ବ୍ୟାକୁଳ । ମନେଅଛି ମୁଁ ସେ ଝିଅକୁ ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି ଫୁଲ ଦେବା ଆଳରେ ମନର କଥା କହିବା ପାଇଁ ମନ୍ଦାର ଫୁଲଟିଏ ଦେଇ ଥିଲି। ମୋତେ ଲାଗିଲା ଆଜି ସେ ମନ କଥା ମୋର ନିଶ୍ଚୟ ବୁଝିବ । ଆଉ ସରସ୍ଵତୀ ପୂଜାର ଅପେକ୍ଷା ଥାଏ କାରଣ ଗଣେଶ ପୂଜା ପରେ ପୁଣି ଗୋଟିଏ ଦିନ ମିଳେ ଘରେ ପାଠ ପଢ଼ିବାକୁ କେହି କୁହନ୍ତି ନାହିଁ। କିନ୍ତୁ ଆଜି ସମୟ ବଦଳି ଯାଇଚି । ସେ ଉନ୍ମାଦନା ଆଉ ନାହିଁ ମନରେ। ସବୁଦିନ ପରି ଆଜି ବି ସେଇ ନୂଆ ସକାଳ। ଆଜି ସକାଳୁ ଟିକେ ପାଠ ପଢ଼ିବାକୁ ଇଛା ହେଲା କାରଣ ବଡ଼ ହେଲା ପରେ ସବୁ ଦିନ ପାଠ ପଢିବାକୁ କେହି କହି ନାହାନ୍ତି । ମନ ହେଲା ଆଜି ଗୋଟେ ଦିନ ଟିକେ ପାଠ ପଢ଼ି ଦେବା।

-


12 FEB 2021 AT 23:15

Kiss is the silent essay of our love...

-


6 AUG 2020 AT 13:17

ସେ ଭୁଲ ଯଦି ଅଭ୍ୟାସ ରେ ପଡିଗଲାଣି ତାର ସ୍ବୀକାର କରିବା ବୋଧେ ଭୁଲ ହେବ। ସେଇଟା ତ ଜୀବନର ବାସ୍ତବିକତା । ଆଖିର ଲୁହ ଓଠକୁ ସ୍ପର୍ଶ କଲେ କଷ୍ଟ ତ ଅନୁଭବ ହୁଏ। ଠିକ୍ ସେମିତି ଭୁଲ କରି କରି ଯେତେ ବେଳେ ସଫଳତା ମିଳେ ସେତେବେଳେ ହି ଆମେ ଭୁଲକୁ ସ୍ବୀକାର କରୁ। ସଫଳତା ନମିଲିଲା ଯାଏଁ ଭୁଲ କୁ କିଏ ବା ସ୍ବୀକାର କରିବ‌? ଆଉ ଯେତେବେଳେ ଭୁଲକୁ ସ୍ଵୀକାର କରୁ ସେତେବେଳେ ଆମେ ଅନ୍ୟ ପାଇଁ ଏକ ଉଦାହରଣ ପଲଟିଯାଉ। ଭୁଲର ସ୍ବୀକାର କରିବା ସତ୍ୟ ଅଟେ । ଖାଲି ସମୟ ର ବ୍ୟବଧାନ ହିଁ ଜଣେଇଦିଏ ଭୁଲ ସ୍ବୀକାର କରିବା କେତେ ମୂଲ୍ୟବାନ ? ଯିଏ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ସ୍ଵୀକାର କରେ ସେ ସମାଜ ଆଗେ ଦୋଷୀ। ଯିଏ କବିତାରେ ଗଳ୍ପ ରେ ସ୍ବୀକାର କରେ ସେ ହେଇ ଯାଏ ଉଦାହରଣ । ସେ ହୋଇଯାଇ ଲେଖକ ଆଉ କବି। ଭୁଲ ସ୍ବୀକାର ର ଶେଷ ପରିଣତି କ୍ଷମା,ଦଣ୍ଡ,ଉଦାହରଣ,ଗଳ୍ପ,କବିତା ଆଉ ମନକୁ ବୁଝାଉଥିବ ମିଛ ଆଗେବ।

-


6 AUG 2020 AT 12:51

ପ୍ରିତୀର ପୁଲକ ପୁଲକିତ ପ୍ରେମ ପିରତିର ପାଗଳାମି କରେ ମନ ମୋର।।।
ପ୍ରିତୀ ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀର ଆଜି ମୁଁ କାବ୍ୟ ରେ ଦେବି ସେ ସବୁର ଉତ୍ତର।।।

ମୋ ମନର ପୁଷ୍ପ ବାଟିକାର ପ୍ରଜାପତି ପିତମ୍ବରୀ
ପୂଜ୍ୟ ତୁମେ ପୂଜା ବି ତୁମେ ପୂଜନୀୟ ବି ତୁମେ ପୟରୀ ।।

ତୁମେ ମାେ ପ୍ରେମ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀର ପୂର୍ଣଚନ୍ଦ୍ର
ପ୍ରୀତି ଆଜି ମାେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ବକ୍ୟର ପୂର୍ଣ୍ଣଛେଦ ପ୍ରଶ୍ନ ।।

ପ୍ରେମର ପରିଭାଷା ପ୍ରକୃତି ପ୍ରମାଣ
ପ୍ରଣାମ ତୁମକୁ ପ୍ରାଣୟୀ ପ୍ରିୟ ମୋର ।।

ପ୍ରଣୋଦିତ ପ୍ରତିଭା ତୁମର ପ୍ରସ୍ତାବିତ ମନ
ପ୍ରଥମ ପ୍ରାର୍ଥନ ଆହେ ପ୍ରାଣେସ୍ବରୀ ।।

ପ୍ରେମ ତୁମର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ମୋର
ପୁରୁଷତ୍ବ ମୋର ପ୍ରଣୟ ତୁମର ।।

ପ୍ରତିଜ୍ଞାବଦ୍ଧ ସତ୍ୟ ଆଜି ପ୍ରୀତି ଆଜି ତ ଲାଗି ପ୍ରତିଗୃହିତ
ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ପ୍ରବଣ ପ୍ରତିଧୋନିତ ମାେ ପ୍ରେମ ପୋଷଣ ।।।

ପ୍ରୀତି ଆଜି ପ୍ରିୟା ପ୍ରେୟସୀ ପ୍ରିୟତମା
ତା ପ୍ରେମରେ ଆଜି ମୁଁ ପ୍ଲୁତ ପ୍ଲବଙ୍ଗ ପ୍ଲାବିତ।।।।।










-


6 AUG 2020 AT 9:13

ପ୍ରୀତି ଗୋଟେ ଶବ୍ଦ, ନା ଗୋଟିଏ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ବ ,ନା ମାେ ମନର ଭାବନା ।।।
ଖୋଜୁଥିବା ପ୍ରହେଳିକା ଭିତରେ କେବେ ଶବ୍ଦ କୁ ନେଇ କବିତା ରଚନା କରେ।ତ ପୁଣି ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ବ ଭିତରେ ତାକୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲି ଭାବେ।ପୁଣି ପୁଣି କେବେ କେବେ ମନର ଭାବନା ଭିତରେ ତାକୁ ପ୍ରେମର ଆଖ୍ୟା ଦେଇବସେ।

ପ୍ରୀତି ଶବ୍ଦ ମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ। ସବୁ ପ୍ରେମ କାହାଣୀର ଅୟମାରମ୍ଭ ପ୍ରୀତି। ଆଉ ସବୁ କାହାଣୀର ଶେଷ ବି ପ୍ରୀତି। କବିତା ଆଉ ରଚନାର ଶେଷ୍ଠ ଶବ୍ଦ ପ୍ରୀତି। ସାହିତ୍ୟ ସର୍ଜନା ଠୁ ଆରମ୍ଭ କରି ବିଜ୍ଞାନର ଶେଷ ପରିସୀମା ବି ପ୍ରୀତି। ସବୁ ଶବ୍ଦରେ ଭଲ ଲାଗେ ସେଇ ପ୍ରୀତି।

ପ୍ରୀତି ମା ପରି ଯତ୍ନ ନିଏ। ପ୍ରୀତି ଭଉଣୀ ପରି ସ୍ନେହ ବି କରେ। ପ୍ରୀତି ବାନ୍ଧବୀ ପରି ମଜା ବି କରେ। ପ୍ରୀତି ଜୀବନ ସାଥୀ ପରି ପ୍ରେମର ସବୁ ସୀମା ଟପି ପ୍ରେମ ଦୁଷ୍ଟାମୀବି କରେ।

ସୁଖ ଦୁଃଖର ସୂତା ଖିଅ ପ୍ରୀତି। ପ୍ରେମର ଏକ ପ୍ରତିଛବି ପ୍ରୀତି। ଲୁହ ଯଦି ମିଠା ଲାଗେ ପ୍ରୀତି। ଭାବନା ଯାଉଠୁ ଆରମ୍ଭ ହୁଏ ସେ ପ୍ରିତୀ। ପାଗଳ ଭଳି ହସିଲେ ପ୍ରୀତି। ଆଉ ଦୁଃଖରେ ଭାଙ୍ଗି ପଡ଼ିବା ବି ପ୍ରୀତି। ପ୍ରେମ ପିରତି ପାଗଳାମି ପ୍ରତୀକ୍ଷା ପ୍ରତିଜ୍ଞା ସବୁ ସେଇ ପ୍ରୀତିର ପ୍ରତିରୂପ।

ଏ ପ୍ରୀତି ଉପରେ ଆଲୋଚନା ଆଉ ସମାଲୋଚନା ମାେ ଶବ୍ଦକୋଷ ବହିର୍ଭୁତ। ମୋ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ଵ ର ଅନ୍ତରାଳେ ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଆଉ ଶ୍ରେଷ୍ଠ। ଆଉ ମୋ ଭାବନା ରେ କରିଥିବା ପ୍ରେମର ପ୍ରତିଛବି। ସେ ପୁଣି ବେଦନା ଆଉ ଉନ୍ମାଦନା ମଧ୍ୟରେ ଅପେକ୍ଷା ଆଉ
ଅପେକ୍ଷାରତ ମାେ ମନର ସ୍ପନ୍ଦନ।

















-


22 JUL 2020 AT 0:33

Just make your life as like
As you will die like a role model
When you will die the whole world will cry for you...
Their is a world holiday For you
And a worldly tribute ceremony
A great funeral...

-


10 APR 2020 AT 0:32

ପ୍ରାର୍ଥନା ସଭାରେ ପୁରାତନ ଛାତ୍ର ସଂସଦ ତରଫରୁ ଲଡ଼ୁ ଦିଆଯାଉଥିଲା । ମୁଁ ଆମ ପଣ୍ଡିତ୍ ସାର୍ ଙ୍କୁ ମଜାରେ କହିଲି "ଆମେ ଯେବେ ପୁରୁଣା ଛାତ୍ର ହେବୁ ଆମେ ଛେନାପୋଡ଼ ଦେବୁ"।ମନରେ ପ୍ରଶ୍ନଟିଏ ଉଙ୍କି ମାରିଲା କାହାକୁ ଗୋଟିଏ ଲଡୁରେ ମନ ଖୁସି ହୁଏ ନାହିଁ। ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ବଡ଼ ହେବା ପରେ ଅନାଥ ଶିଶୁମାନଙ୍କ ସହ ସମୟ ବିତାଉଥିବା ବେଳେ ମୁଁ ବି ଚକଲେଟ୍ ହି ନେଇକି ଯାଏ। କିନ୍ତୁ ମନ ମନେନା କାରଣ ମନରେ ତାଙ୍କୁ ବହୁତ୍ ସାହାଯ୍ୟ କରିବାକୁ ଇଛା। କିନ୍ତୁ ଇଛା ଆଉ ଅର୍ଥ ବେଳେ ବେଳେ ସମୟର ଦାସ ସାଜନ୍ତି। କିନ୍ତୁ ଯେତେବେଳେ ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପର ସେବା ଆଉ ସାହାଯ୍ୟ ଇଚ୍ଛାର ସାଥୀ ହୋଇଯାଆନ୍ତି, ସମୟ ଆଉ ଅର୍ଥ ଇଚ୍ଛା ବିରୁଦ୍ଧରେ ପାରାସ୍ତ ହୁଅନ୍ତି। ବେଳେ ବେଳେ ସରକାରଙ୍କ ଠାରୁ ରିଲିଫ ବାଣ୍ଟିବା ଦେଖି ମନ ହୁଏ ମୁଁ ବି ଏମିତି କେବେ ବହୁତ ଲୋକଙ୍କୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବି। ଆଜି ସେ ଆଶା ବି ପୂରଣ ହେଉଛି। ପ୍ରତିଦିନ ବସ୍ତା ବସ୍ତା ଚୁଡ଼ା,ଚାଉଳ ଲୋକଙ୍କୁ ସାହାଯ୍ୟ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ।ସେ ଲଡୁ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ସହ ସହ ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ ଖାଦ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତିର‌ ଯାତ୍ରା ମୋ ପାଇଁ ଏକ ସଫଳତା। ଆଜି ଲାଗେ ପଣ୍ଡିତ୍ ସାରଙ୍କୁ ପୁଣି କଲ୍ କରି ମଜାରେ କୁହନ୍ତି " ଦିନ ଆସିବ ଦେଶର ପ୍ରତି କୋଣ ଅନୁକୋଣର ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ ଉଡା ଜାହାଜରେ ଜିନିଷ ପଠେଇବି ସାହାଯ୍ୟ ପାଇଁ" ।।।

-


14 FEB 2020 AT 0:25

ପ୍ରେମ ଖାଲି "ମୁଁ ତୁମକୁ ଭଲପାଏ" ତିନୋଟି ଶବ୍ଦ ମଧ୍ୟରେ ସୀମିତ ନୁହେଁ। ଏହା ରୋମାଣ୍ଟିକ ଫିଲ୍ମ ପରି ଏତେ ସହଜ ନୁହେଁ। ଏହା ଅନ୍ୟକୁ ଦିଆ ଯାଉଥିବା ସମ୍ମାନ। ଭଗବାନଙ୍କର ଏକ ସୁନ୍ଦର ପରିକଳ୍ପନା।ଯଦି ପ୍ରେମ ନଥାନ୍ତା ତାହାଲେ ଦୁନିଆ ହିଁ ନଥାନ୍ତା। ଏତିକି କୁହାଯାଇପାରେ ପ୍ରେମରେ ବଞ୍ଚିବା ଶିଖିବା ଦରକାର। ପ୍ରେମରେ କରିକି ବଞ୍ଚିଲେ ନିଜର ଖୁସିକୁ ହରାଇବା ସହିତ ସମାନ। କାରଣ ଆମେ ଯାହାଠୁ ଯାହା ଆଶା କରୁ ସେଇ ସ୍ବପ୍ନିଳ ଖୁସି ଆମକୁ ମିଲେନି। ପ୍ରେମର ମାନେ ଅପେକ୍ଷା ଆଉ ଉପେକ୍ଷା। ସମୟ ଅନୁସାରେ ଏହା କମି କମି ଯାଏ। ନିଜ ମନ କଥା ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ନିଆଁ ଚାରିପଟେ ସାତ ଥର ବୁଲିବା ତାହା ପୁଣି ସାତ ଜନ୍ମ ପାଇଁ ଏହା କୋଉ ଜନ୍ମର ପୁଣ୍ୟ। ନିଜ ଖୁସିକୁ ଛାଡି ଯଦି ଅନ୍ୟର ଖୁସି ଦେଖିବା ତାହାଲେ ସେଇଟା ହେଉଛି ପ୍ରେମ। ପ୍ରେମ ଗୋଟେ ଅନୁଭବ ନୁହେଁ ,ଏହା ଏକ ମନର କ୍ରୀୟାତ୍ମକ ଆନ୍ଦୋଳନ । ପ୍ରେମ ମାନେ ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପର ସେବା। ପ୍ରେମ ମାନେ ଅନ୍ୟର ଯତ୍ନ ନେବା। ଆହା ନିଜ ଭିତରେ ହିଁ ଭରି ରହିଛି। ଆମେ ଆଉ କାହା ପାଖରେ ଖୋଜୁଛେ। ପ୍ରେମର ପରିଭାଷା ପରିବର୍ତ୍ତନ କଲେ ନିଶ୍ଚିତ ଏହା ସୁମଧୁର ହୋଇପାରିବ। ତୁମେ ଯଦି ଦୀପ ହୁଅ,ମୁଁ ସଳିତା ହୋ ଜଳିବାକୁ ଚାହେଁ ସାରା ଜୀବନ,ଆଉ ଦୁନିଆକୁ ଦେଖେଇବାକୁ ଚାହେଁ "you are my last Valentine"•••••••

-


13 FEB 2020 AT 7:05

ଆଜିର ଅକୁହା କଥାରେ କହିବାର କିଛି ନାହିଁ । କିଛି ନିରୋଳା ମୁହୂର୍ତ୍ତର ଦୁଇ ଜଣ ମୁକ ସାକ୍ଷୀ। କିଏ ଏହାକୁ ମଜା ଭାବି ନିଏ ,ତ କିଏ ଏହାକୁ ପ୍ରେମର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ର ଆଖ୍ୟା ଦିଏ। ଲେଖକ ଭାବରେ ମୋର ସେମିତି କିଛି ଅନୁଭବ ନାହିଁ। ତଥାପି ଚେଷ୍ଟା କରୁଚି କିଛି ପ୍ରେମର ଭାଷା ଆଙ୍କିବା ପାଇଁ। ଦିନେ ବାଦାମବାଡ଼ି ବସ ଷ୍ଟାଣ୍ଡରେ ଆସିଲାବେଳେ ବସିଥିବା ଗରିବ ମାନଙ୍କୁ ଖୁଚୁରା ପଇସା ଦେଇ ସାରି ମୋ ପାଖେ ଆଉ ନଥାଏ । ଶେଷରେ ଗୋଟେ ବୁଢ଼ୀ ମା' ବସିଥିଲା। ସେ କହିଲା ବାବୁରେ କିଛି ମିଳିବ କି ଖାଇବା ପାଇଁ ? ସତରେ ବି ମୋ ପାଖେ କିଛି ନଥିଲା। ଶେଷରେ ପାଖରେ ଯୋଉ ପାଣି ବୋତଲଟା ଥିଲା ଦେଇ ଦେଲି,ଆଉ ଅଧା ଖାଇଥିବା ବିସ୍କୁଟ ଜରିଟା। ତା ପାଖେ ବସି ଯାଇ ମୁଁ ନିଜେ ବି ନେହୁରା ହେଇ କହିଲି ମା ସତରେ ମୋ ପାଖେ କିଛି ନାହିଁ ଦେବା ପାଇଁ। ସେ କହିଲା ଭିକ ମାଗେ ସତ, କିନ୍ତୁ ‌କିଏ ମନରୁ ଦିଏ ସେଇଟା ଅମୃତ ପରି ଲାଗେ। ସେ ଖୁସି ହୋଇ ମୁଣ୍ଡ ରେ ଚୁମା ଦେଇ କହିଲା "ସବୁବଳେ‌ ଖୁସିରେ ରହ" । ମୋତେ ଲାଗିଲା ‌ସେଇଟା‌ ମୋ ଜୀବନର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଚୁମା। ଆଉ କିଛି ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ପାଇଁ ଏବେ ବି ମୁଁ ଅପେକ୍ଷାରତ।କିନ୍ତୁ ଆଶା କରେ "Kiss Day" ରେ ନୂଆ ରଙ୍ଗ ଭାରିଯାଉ ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରେମରେ।।।

-


11 FEB 2020 AT 23:01

ବସ ଷ୍ଟାଣ୍ଡରେ ଆସି ସମସ୍ତ ବନ୍ଧୁ ମାନେ ଏକାଠି ହେଲେ।୪ବର୍ଷ ପରେ ସୁଶିଲ ସହ ପ୍ରିୟାର ଆଜି ଶେଷ ଦେଖା। କାରଣ କଲେଜ ର ଆଜି ଶେଷ ଦିନ। ପ୍ରେମ ମନ ଭିତରେ ସିନା କୁହୁଳି ଥିଲା,କିନ୍ତୁ ଦୁହେଁ ନିଜକୁ ସମାଜ ଆଗରେ ବନ୍ଧୁ ମଧ୍ୟରେ ସୀମିତ ରଖିଥିଲେ। ଆଜି ପ୍ରିୟା ତାଙ୍କ ଘରକୁ ପଳେଇବ ।ଅବେ ଭଳି ସେମାନଙ୍କ ପାଖେ ମୋବାଇଲ୍ ନଥିଲା। ତେଣୁ ପୁଣି କେବେ ଭେଟ ହେବେ ତାହା ଜଣା ନଥିଲା। ସୁଶିଲ କହିଲା ପ୍ରିୟା ଘରକୁ ଯାଇ ଭୁଲିବିନି, ଆଉ ବାହାଘର ହେଲେ ମୋତେ ଡାକିବୁ ମନେକରି। ଶେଷରେ ପ୍ରିୟା କହିଲା ମୋର ଗୋଟେ ଶେଷ ଇଚ୍ଛା ଅଛି କରିପାରିବୁ ସୁଶିଲ? ସୁଶିଲ କହିଲା କ'ଣ କହ ? ପ୍ରିୟା ଝପଟିକି ସୁଶିଲକୁ କୋଳାଗ୍ରତ କଲା। ସତେ ଯେମିତି ସବୁ ମନର କଥା ଏହି କୋଳାଗ୍ରତ ମାଧ୍ୟମରେ ଜଣାଇବାକୁ ଚାହୁଁଥିଲା ପ୍ରିୟା । ଆଖିର କୋହ ମନରେ ଜାବୁଡ଼ି ରଖି ଦୁହେଁ ବିଦାୟ ନେଲେ। ଏ ପ୍ରେମ ର ଡଙ୍ଗା କୁଆଡେ ଯିବ ସେ କୋଳାଗ୍ରତ ସମୟ ହିଁ ଜାଣିଥିଲା।
ପ୍ରେମ,ଶରୀର, ଆତ୍ମା ଏ ତିନିଟିରୁ କାହାକୁ ଆମେ କୋଳାଗ୍ରତ କରୁ ? ପ୍ରେମ କୁ କୋଳାଗ୍ରତ କଲେ ଆଖିରେ ଖୁସିର ଲୁହ
ଆସିଯାଏ। ଶରୀରକୁ କୋଳାଗ୍ରତ କଲେ କମୁକତାର ଖୁସି ମନରେ ଆସିଯାଏ। ଆଉ ଆତ୍ମାକୁ କୋଳାଗ୍ରତ କଲେ ଜୀବନରେ ଖୁସି ଆସିଯାଏ। ଆଉ ମନର ବେଦନା ଜଣେଇବା ପାଇଁ ସେ ବନାଏ "Happy Hug Day" ••••••

-


Fetching Satya Bunty Quotes