Saif Sikandar Shaikh   (Penboy-moods🎭)
8 Followers · 3 Following

Words cannot express everything.
Joined 19 December 2018


Words cannot express everything.
Joined 19 December 2018
31 DEC 2021 AT 21:13

Kuch apno ko paraya toh,
Kuch parayo ko apna kar gaya,
Dekhte hi dekhte is tarah ek aur saal guzar gaya...!!

-


9 DEC 2021 AT 7:08

Dil se na niklegi, mar kar bhi ye watan ki ulfat.
Dekhna meri mitti se bhi wafa ki khushboo ayegi..!!

-


6 DEC 2021 AT 19:53

Dariya ab teri khair nahi,
Bundo ne bagaawat kardi hai.
Aur nadaan na samajh buzdil inko,
Lehron ne bagaawat kardi hai.
Hum parwane hai maut sama,
Marne ka kisko khauf yahan.
Re talwar tujhe ab jhukna hoga,
Gardan ne bagaawat kardi hai...

-


23 NOV 2021 AT 7:27

How beautiful it is,
to remain mysterious
in a world that has nothing to hide.

-


23 NOV 2021 AT 7:22

Do something today
that your future self will
thank you for.

-


9 AUG 2021 AT 8:31

Jab pukarna ho toh mera naam bhul jata hai,
Usse ishq toh ata hai lekin karna bhul jata hai,
Usse kahe ke muskura ke na dekhe mujhe,
Yeh dil pagal hai dhadakna bhul jata hai...!!

-


3 JUN 2021 AT 16:44

Ke sehmi hui hai jhopdi, baarish ke khauf se,
murshad,
Mehlon ki aarzoo hai, ki baarish tez ho..!!!

-


8 APR 2021 AT 14:30

Apne aap ke bhi peeche khada hun mai,
Zindagi kitna dheere chala hun mai,
Mujhe jagane aur bhi haseen hoke ate the,
Un khwabon ko sach samajh kar soya raha hun mai..!!

-


11 FEB 2021 AT 14:46

Chod de tasbeeh ko gin gin ke padhna 'Shaikh'
Usse kya hisab jo behisab deta hai..!!

-


31 JAN 2021 AT 10:25

Usko maine rota dekha, khuda maine ye kya dekha,
Ashqon ki wajah main tha maine khud ko gunahgar dekha,
Bebas ankhein dekh bheeg gai, zindagi ne ye kya kya dekha,
Kam martaba hua ye silsila, maine khud ko jo lachar dekha,
Zaar zaar bilak uthi rooh jab, na lautne ka wada dekha...!!

-


Fetching Saif Sikandar Shaikh Quotes