rohan shaikh   (rohan Shaikh)
2.1k Followers · 2 Following

read more
Joined 31 December 2020


read more
Joined 31 December 2020
5 APR AT 21:16

कुछ चीज़े पसंद तो बोहोत होती हैं
मगर मांग कर कोई औऱ ले जाता हैं..❗️

-


5 APR AT 8:43

My Dears
"Even Friends Can break your Treated Heart"‼️

-


2 APR AT 8:44

ये दौर अलग है, यहाँ लोग अलग हैं
अपनों की शहर में , गैरों की शौर है..!!

-


2 APR AT 8:37

Dosti औऱ Pyar
सब झूठे हैं यहाँ yaar..!!

-


2 APR AT 8:33

मेरे अपनों से सीखाया हैं
कोई अपना नहीं होता..!!

-


31 MAR AT 20:32

I had said to him
"तू नहीं तो कोई नहीं "

-


31 MAR AT 16:18

" Love is a Chronic Disease that Can
Affect your heart & Life Severely "

-


29 MAR AT 12:56

Hum सोच भी नहीं सकते
कुछ लोग हद से ज्यादा घटिया होते हैं..!!

-


29 MAR AT 8:32

Let Whoever think Whatsoever

-


29 MAR AT 8:16

"My mood doesn't determine my Status"

-


Fetching rohan shaikh Quotes