Brajesh Kumar Singh ย 
2.3k Followers 0 Following

read more
Joined 26 February 2020


read more
Joined 26 February 2020
12 JUL 2023 AT 12:11

Change your words. Change your world.

-


11 JUN 2023 AT 1:33

๐—ฌ๐—ผ๐˜‚ ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐—น๐˜† ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐˜‚๐—ฎ๐—น ๐—ผ๐—ป ๐—˜๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ต ๐˜„๐—ต๐—ผ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐˜‚๐˜๐—ถ๐—น๐—ถ๐˜‡๐—ฒ ๐˜†๐—ผ๐˜‚๐—ฟ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐˜๐˜†.

-


15 APR 2023 AT 19:38

๐—ง๐—ถ๐—บ๐—ฒ ๐—ถ๐˜€ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—บ๐—ผ๐˜€๐˜ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ฏ๐—น๐—ฒ ๐˜๐—ต๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฎ ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ผ๐—ป ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ป๐—ฑ.

-


5 MAR 2023 AT 17:02

๐—ข๐—ฝ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐˜€ ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฑ ๐˜๐—ผ ๐—ผ๐—ฝ๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐˜€.

-


14 FEB 2023 AT 20:23

๐—”๐—ฑ๐—ผ๐—ฝ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜ ๐—ฎ๐˜๐˜๐—ถ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜ ๐—ฎ ๐—ป๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ผ ๐—ฎ ๐—ฝ๐—ผ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐—ฒ.

-


30 JAN 2023 AT 20:50

๐——๐—ผ๐—ป'๐˜ ๐—น๐—ฒ๐˜ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ผ๐—ณ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜€๐˜ ๐—ฐ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ผ๐—ณ ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ณ๐˜‚๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ.

-


27 DEC 2022 AT 16:03

๐—ง๐—ต๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐˜‚๐—ฒ ๐—บ๐—ฒ๐—ฎ๐˜€๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ ๐—ผ๐—ณ ๐˜€๐˜‚๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ถ๐˜€ ๐—ต๐—ผ๐˜„ ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐˜† ๐˜๐—ถ๐—บ๐—ฒ๐˜€ ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—ฏ๐—ผ๐˜‚๐—ป๐—ฐ๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฐ๐—ธ ๐—ณ๐—ฟ๐—ผ๐—บ ๐—ณ๐—ฎ๐—ถ๐—น๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ.

-


23 DEC 2022 AT 13:38

๐—ฃ๐—ผ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐˜๐—ต๐—ถ๐—ป๐—ธ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ผ๐—ธ๐—ฒ๐˜€ ๐—บ๐—ผ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐—ด๐˜†, ๐—บ๐—ผ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐˜๐—ถ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐—บ๐—ผ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ๐—ฝ๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜€.

-


16 DEC 2022 AT 14:56

๐—ฅ๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ, ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜†๐˜๐—ต๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ต ๐—ถ๐—ป ๐—ฎ ๐—ฏ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ธ ๐—ผ๐—ณ ๐—ฎ๐—ป ๐—ฒ๐˜†๐—ฒ.
๐—ฏ๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ณ๐˜‚๐—น!

-


9 DEC 2022 AT 19:35

๐—ฆ๐˜‚๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ถ๐˜€ ๐—ช๐—ต๐—ฒ๐—ป ๐—ฝ๐—ฒ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ฒ ๐˜€๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐˜ ๐—ฐ๐—ผ๐—ฝ๐˜†๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜†๐—ผ๐˜‚.

-


Fetching Brajesh Kumar Singh Quotes