Abhishek Singh   (मोरपंखी अभिषेक)
15 Followers 0 Following

इस लेखक को है यह खबर कि उसके यह लेख रहेंगे सदैव अजर-अमर।
Joined 24 September 2018


इस लेखक को है यह खबर कि उसके यह लेख रहेंगे सदैव अजर-अमर।
Joined 24 September 2018
12 APR AT 1:13

पैसे की ज़ुबाँ नहीं होती लेकिन फिर भी पैसा बोलता है |

-


10 APR AT 20:34

In love, don't look for excuses or pretexts. Instead, look for reasons.

-


29 MAR AT 11:04

I can't deny this feeling that I have for you. It's not just admiration, it's a deep, genuine love that stirs something primal within me. Your sweet voice draws me towards you. I can't resist the urge of talking to you. The communication gap feels like an exile. I crave to hear you. There is an undeniable attraction between us, one that I can't ignore. Your wisdom and beauty captivate me in ways I never imagined. I find myself longing for you. Your assurance of being there for me always despite not being a constant companion seems turning out to be false. I know this may seem bold, but I can't hold back any longer. I want you, all of you, in every sense of the word. It's now or never.

-


14 MAR AT 11:38

An unequivocal "NO" is far better than an insincere "YES".

-


29 FEB AT 12:10

अपने मन की बात कहने के साथ-साथ, दूसरों के मन की बात भी सुनें| यह बात राजनेताओं पर भी उसी प्रकार से लागू होती है जिस प्रकार से एक आम व्यक्ति पर|

Monologuing or soliloquizing destabilizes the trust and brings contempt and hatred.

-


14 FEB AT 22:20

Stop giving your presence to someone who needs and values your absence instead.

-


5 FEB AT 0:29

Look for, friends in childhood, buddies in adolescence, better half in adulthood, allies in old age, and enemies in all.

-


28 JAN AT 14:41

उन्नति वह है जो रिश्ते बनाकर प्राप्त होती है ना कि बार-बार रिश्ते बदलकर |

-


17 JAN AT 2:02

वो जो कभी उतारा करते थे इश्क़ में इक दूजे के जिस्म से कपड़े,

वो न जाने कब उतर गए इक दूजे की नज़रों से |

-


29 NOV 2023 AT 16:24

बिन तेरे "हमारी" कहानी आज भी अधूरी है,

जो कि, मेरी ज़िंदगानी में, सिर्फ और सिर्फ तेरी मौजूदगी से ही पूरी है |

-


Fetching Abhishek Singh Quotes