26 MAY 2017 AT 9:40

Mademoiselle — A Love Poem

"Cologne bottles are half-empty
Since you like a guy by the way he smells.
Despite your blocked nose, I made sure
Never to disappoint you, Mademoiselle."

- हर्ष स्नेहांशु